Sabtu, 2 Jun 2012

Gambar lucah Author kepaledankelape .

Seharian di kampung isteri di Jasin ...penat layan mata (tido)..hahaha..kata orang bila balik kampung isteri susah nak tidur sembarangan... Bagi aku mertua aku sangat sporting.. tidur la sampai lebam pon dia buat derkkk jer... itu ok lagi.. aku engok biras aku langsung x kuar bilik... lolap trussss.. hahhaha

Apa pun  bukan itu yang aku nak citer,, tak der benda nak post..buntu.. so aku nak post gambar sorang lagi Author kepaledankelape.blogspot ...ini aku perkenalkan most wanted macho man  ...AJAK
Agak2 korang mana satu AJAK?
saper yang nak tengok, tengok puas2 sebelum aku remove gambo ni..(aku takut kena saman..maklum la blog ni lum takde income)..kahkahkah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...