Isnin, 14 Mei 2012

NIZAR BERANI TAHAP Kapak


Nizar Jamaluddin gentlemen.





Citer dia pasal MB perak err silap ex mb perak terjah ke ceramah umno di tualang sekah, kampar. Alamak aii. Semalam aku g sana. Tak terserempak pula dengan program neh. Kalau aku terjah bagus gak. Sekali dengan aku2 kena terjah.

kah kah kah

Mampos. Dah larh takde bodyguard bekap apa seme. Sesia kena belasah kat situ gak. Hehehe. Sambung citer. Ketika mb perak terjah ke program tersebut, time tue yang berucap tue tah sapa tah sedang beria2 kutuk nizar kaw2. 


Kutuk punya kutuk dan2 orang yang kena kutuk ada kat depan kita dah. Arh sudah. Inilah perangai orang2 sekarang. Kat belakang kemain kaw kutuk macam2. Dah kat depan napa ko diam pula? Kalau aku jadi penceramah umno tue [simpang malaikat 44 der] aku terus jek bercakap seperti biasa. Inilah masanya pun nak tunjuk hero.

Bukan senang nak dapat peluang bercakap mengenai seseorang pemimpin depan2 lagi tue. Kalau aku diberikan peluang yang sama, contohnya aku tengah up citer2 penyelewengan bn then najib ada kat depan2 aku, aku go on je terus cakap depan2. 

Sebab neh juga salah satu impian aku. Rasanya bercakap mengenainya di blog dah tak relevan. Kenapa jumpa najib gak neh nak luahkan seme benda yang aku tak puas ahti. Tapi tue lah, aku tak reti bodek cam saiful. Sebab tue lah gagal jumpa najib sampai sekarang. Failed!

kah kah kah

Antara gambar2 yang Nizar upload di twitter nya semalam ;



Dok depan lagi tue. Meja tetamu khas. Aku ingat orang2 umno yang pergi pun mesti tabik nizar. Nama program plak nizar pembohong bersiri. Ekekeke.. tapi start nizar sampai terus tukar citer jadi ambiga dan bersih bersiri. Drama nizar pembohong bersiri dah habis kot. Kebetulan dia habis time nizar tiba di lokasi ceramah. Ye tak?


Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2012/05/nizar-jamaluddin-gentlemen-kena-kutuk.html#ixzz1upzCgHWR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...