Ahad, 27 Mei 2012

Cerita santai


Kisah ni aku petik dari blog lain yang menceritakan kisah kisah lawak pendek. Salah satu ceritanya aku muatkan kat dalam ni...ceritanya begini :

"Cerita ni member aku yang beritahu. It happened at Jln Loke Yew.
Ada satu malam tu ada sorang kawan pompuan tu baru balik dari party  Dia driving alone. Macam biasala bila gi party mesti High punya..tapi tah berapa banyak gelas minah ni togok sampai dia mabuk habis. Memang betul-betul punya mabuk.
So on the way home she got blocked from the police officer and macam biasa the police officer asked for driving license and so on. Tengok lain macam jer, the officer asked her to keluar kereta..suddenly an accident happena cross the road. Quite major jugak laa accident tu..and the policeman rushed to the accident scene. So this @#$$ girl look as an opportunity ... dengan geraak gelabah campur gabra, she ran off back to her car and head straight back home in Klang. settle citer malam tu..

Morning...suddenly pintu rumah pompuan tu kena ketuk. Dalam mamai she bukak pintu and shock bila tengok policeman tercegat kt depan pintu..

POLIS : AWAK PEGI MANA SEMALAM?

GIRL : TAK KE MANA ENCIK, SAYA KAT RUMAH JER.

POLIS : BETUL KER??

GIRL : BETUL ENCIK, SUMPAH SAYA TAK GI MANA-MANA, TANYA LER NGAN HOUSEMATE    SAYA

POLIS : YE KER? (tergelak). MARI SINI KELUAR JAP.
lepas tu polis tu tunjuk sesuatu sambil kata " HA!! ITU KETA SAPA TU??"..


Pompuan tu macam nak pengsan bila tengok ...rupa2nya dia terbawak balik keta polis yang tahan dia malam tadi...kaler keta sama jer cuma x de sticker jer...
tak pasal pasal kena saman RM1000 dan gantung lesen setahun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...