Ahad, 20 Januari 2013

Kualiti Air Selangor Merosot?

salam dari : Kepale dan Kelape

balik jer dari kerja, ku tengok anak biniku belum balik dari g shopping
bosan tak tau nak buat apa, akupun buat reverse cleaning kat penapis luar rumah aku yang baru seminggu aku beli...
 korang nak tau apa yang aku nampak kat air yang dibekalkan Syabas?


INI DIA....









biasala tengah cuci kan... mestilah la kotor...
masalahnya filter aku ni baru pasang seminggu  !!!
Syabas ni nak bunuh orang ke apa?/
Dalam kecoh cerita Isu air kat selangor ni..aku sebenarnya dah perasan kualiti air semakin merosot sejak tahun lepas lagi bila aku tukar air kolam ikan aku.. sebelum tu ok jer x de yang mati..tapi kebelakangan ni ikan aku banyak dah mati sebaik jer aku tukar air...huhuhuhu
tak tau plak bila orang yang nak mati
hmmmmm Ada unsur sabotaj ke??? Entah la
kalu ye pon nak menang tak yah la buat cam ni WOIII

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...