KEPALE DAN KELAPE sangat-sangat mengalu-alukan dan berterima kasih kepada para blogger yang sudi link blog ini..jika ada blogger ingin bertukar-tukar link sila tinggalkan jejak anda...terima kasih

Selasa, 7 Oktober 2014

Penstrukturan Air Selangor : Azmin boleh cuci tangan?

salam dari : Kepale dan Kelape

Tengah dok belek belek FB, terpandang pulak pasal Isu air selangor. Kali ini cerita pasal perjanjian yang dah ditandatangani oleh  MB yang lepas Tan Sri Khalid Ibrahim...

Aku macam biasala ..sembang macam pakcik pakcik tengah mengeteh kat kedai kopi atau warung pakngah tepi jalan besar subang perdana....
Gambar TSKI yang mila usang


Dengar ceritanya salinan perjanjian penstrukturan air negeri selangor oleh MB selangor dahulu dengan kerajaan persekutuan tiada dalam simpanan kerajaan negeri...Ini jadi penyebab MB baru Azmin tidak dapat mendedahkan isi perjanjian itu...


Pelik juga kalau macam ni.... setahu aku pada pemikiran dangkal aku ni... , kalau ada apa apa perjanjian , mesti surat perjanjian tu ada kat tangan kedua-dua pihak yang berjanji...melainkan kalau ada apa apa yang tersembunyi dalam isi perjanjian tu...aku setuju dngan YB Phua kata benda ni misteri...

Patutla TSKI tergesa-gesa nak sain perjanjian tu sebelum meletak jawatan MB...

Apa apa pun kita tunggu apa yg YAB MB boleh buat...bagi aku kalau apa apa jadi dengan isu air kat selangor kesan dari penstrukturan tu Azmin Ali akan lepas tangan sebab bukan dia yang berjanji...
teringat dulu TSKI ada kata setiap MB mahu tunggalkan legasinya sendiri dan legasi TSKI ialah penstruktuan Air Selangor...