KEPALE DAN KELAPE sangat-sangat mengalu-alukan dan berterima kasih kepada para blogger yang sudi link blog ini..jika ada blogger ingin bertukar-tukar link sila tinggalkan jejak anda...terima kasih

Ahad, 17 Februari 2013

lawak siot..!

salam dari : Kepale dan Kelape


Pada suatu hari, Najib bertanya kepada Madey

Najib : aku pelikla madey, sejak kau dah tak jadi PM ni kau buat apa? kau cari makan camner?

Madey : Kau nak tau ker? kalau kau nak tau aku ni suka bertaruh. Tu sebab aku senang dapat duit,kau nak bertaruh ngan aku tak?

Najib : Ooo… ini menarik. Tapi kau mungkin belum bertemu dengan orang yang hebat dan pintar macam aku ni. Kalau kau bertaruh dengan aku jangan harapla nak menang. Debat yerla aku kalah.
Okay. cakap jer apa yang kau nak bertaruh dengan aku.

Madey: ok,Macam ni… dalam tempoh 7 hari dari sekarang kau akan kehilangan telur kau.Kalau betul, kau bagi aku 2 bilion, kalau tak betul aku bagi kat kau 2 bilion.

Najib : Hahaha.. Apa kau merepek ni Madey.. ok takper... aku on jer..

Setelah kedua-duanya setuju mereka pun beredar. Besoknya bila bangun pagi Najib pun meraba telurnya..
ooh masih ada.Begitulah seterusnya hinggalah sampai ke hari yang ketujuh dia dapati telurnya masih lagi ada……. Dengan suka hatinya Najib pun pergilah berjumpa dengan Madey

Najib : Madey, maaf sikit yer.. Telur aku masih ada hahaha...

Madey : Betul ke? Aku tak percaya… Mari sini aku pegang…

Lalu dipegangnya telur najib tu. Sambil tersenyum Madey pun berkata.. Okaylah.. Betul kata kau. Nah ambil 2 bilion ni.
Madey pon bagi kat Najib 2 bilion tunai..

Najib : Baru hari ni kau tau aku ni lagi terrer dari kau kan madey hahahahahaha... sorila pasnih kau memang akan bankrap,semua kroni aku yang pegang sekarang,kau dah tak selicik dulu.

Esoknya Najib terkejut berok melihat akaun Madey ada 22 bilion.

Najib: mana kau dapat duit banyak tu madey?

Madey : Aku bertaruh dengan Obama semalam..

Najib : Bertaruh apa?

Madey : Bertaruh yang aku dapat pegang telur Najib

Najib : $#$%#^%&!!*&#%HARAMJADAH#%&^

By aizat http://www.facebook.com/woimacai/posts/530183530359231