Rabu, 13 Februari 2013

Gadis penguji Alat Permainan Seks puas 3 kali seminggu

salam dari : Kepale dan Kelape

" SAYA INZAL 150 KALI , TAPI MASIH DARA TAU" EMMA RICHARD

Emma Richard

Emma Richard masih bujang, membuat satu review untuk jualan dalam talian. Katanya " tiada sesiapa mencintai ku jadi aku memenuhi keperluanku sendiri"

Pada asalnya beliau hanya mencari pakaian dalam yang fancy untuk sambutan Valentine Day tahun lalu...sebaliknya Emma membawa alat permainan sex pulang..

Emma menguals "Saya seronok,.. Saya lebih rela guna permainan sex ini dan kekalkan dara dari tidur dengan orang yang tah hapa-hapa"

Alat permainan ini memberikan Emma kepuasan 3 kali seminggu..bermakna Emma dapat capai klimaks sebanyak 150 kali setahun..huuuuu woww..

Pekerja restauran ini berkata" kali pertama melakukan kakinya mengeletar macam...."

Beliau juga menguji seluar dalam seksi tetapi beliau menyembunyikan dari pengetahuan Ibubapanya..

Tugas beliau sebagai penguji alat sex tidak mendapat apa2 bayaran ..namun Emma dapat kepuasan dan Alat Permainan Sex sebagai koleksi!!!

Tah hapa hapa la minah Salleh ni

Sumber The Sun




1 ulasan:

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...