KEPALE DAN KELAPE sangat-sangat mengalu-alukan dan berterima kasih kepada para blogger yang sudi link blog ini..jika ada blogger ingin bertukar-tukar link sila tinggalkan jejak anda...terima kasih

Selasa, 30 April 2013

Dato' Tamrin bongkar siapa Dalang isu 13 Mei

salam dari : Kepale dan Kelape

Lebih kurang 5 hari lagi kita akan keluar mengundi. Sudah tentunya tempoh berkempen sudah semakin singkat.Isu -isu yang dimainkan mantan kerajaan untuk memperbodohkan rakyat makin menambahkan tahap meluat aku.Tambah2 lagi kat che det tu  makin tua makin ligat kempen dia..muka macam tak bersalah jer aku tengok.
Isu terbaru pasal 13 mei ..isu ni patutnya dah lama tertanam tapi disebabkan orang tua tu terpaksalah dibongkar dan dicerahkan semula.Sentimen perkauman yang tak habis2 keluar dari mulut diorang ni. Jadi 5 mei ini jangan lupa mengundi siapa pemimpin kita, untuk rakyat dan gantikan pemimpin yang korup, tamak, menindas rakyat dsbnya.