Isnin, 18 Mac 2013

Seorang Penyokong Pakatan Rakyat di tahan POLIS,berhubung gangguan awam/Bagaimana dengan penyokong Umno?

salam dari : Kepale dan Kelape

GUAR PERAHU 18/3/2013 Polis telah menahan seorang lelaki yang di percayai Penyokong Pakatan Rakyat,malam tadi di Guar Perahu,Seberang Perai, Pulau.Pinang kerana menggangu ceramah Umno/BN di dewan sekolah tersebut tersebut..

"Apa yang rata-rata penyokong-penyokong Pakatan Rakyat kesalkan di sini,bukan berkenaan tangkapan tersebut tetapi tindakan Umno yang telah memilik negarakan harta AWAM,Umno/BN membuat ceramah Politik di tempat milik rakyat untuk menghantam Pakatan Rakyat,Jika Umno.BN ingin mengadakan ceramah atau program mungkin juga nak fitnah kami(Pakatan Rakyat),kami tidaklah hairan sangat,.fitnah dah sebati dengan Umno"

Tapi peliknya Dewan Sekolah dijadikan tempat untuk berpolitik mencaci dan menghentam pakatan rakyat! Seringkali kita dengar amaran dari pemimpin Umno supaya jangan berpolitik dikawasan sekolah.. Jangan salahguna Sekolah untuk kempen politik,Tapi kita lihat umno menggunakan dewan Sekolah untuk berpolitik. Sebab itu penduduk kawasan setempat marah dengan tindakan umno yang menggunakan sekolah sebagai gelanggang politik kotor mereka! 

Lebih menghairankan apabila kelajuan PDRM dalam mengambil tindakan!!! .Cepat,pantas membuat tangkapan penyokong Pakatan Rakyat yang ingin membuat "Bising" semasa penceramah jemputan Umno sedang berucap (zul nordin/md arip).

Kami ingi tanya PDRM,kes keganasan/kekerasan menggunakan objek merbahaya oleh penyokong Umno dah ditangkap ke belum?.

1)Gombak-Penyokong-penyokong Umno telah membaling batu sehingga terkoyak kepala penyokong Pakatan Rakyat?

2)Kuala Krau Penyokong-Penyokong Ummo membaling telur dan merosakan BAS JELAJAH MERDEKA RAKYAT?

3) Melaka- Penyokong-Penyokong Umno membaling batu kepada penyokong Pakatan Rakyat?

Jangan kerana sikap pihak berkuasa yang double standard membawa kepada kebencian rakyat tahap tertinggi kepada pihak berkuasa! 

ADIL LAH DALAM MELAKSANAKAN TUGAS PDRM YANG DI AMANAHKAN!

by Mohd Shah 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...