Khamis, 10 April 2014

Fakta seks dunia yang pelik

salam dari : Kepale dan Kelape



1. Lebanon - Lelaki diperbolehkan bercinta dengan binatang selagi binatang itu betina. Sebaliknya jika binatang itu diketahui JANTAN maka hukuman mati boleh dijatuhkan.

2, Bahrain - doktor lelaki dibenarkan untuk memeriksa alat vital seorang pesakit wanita tetapi dengan syarat tidak melihatnya secara terus. Mereka hanya boleh melihat melalui cermin.

3. Guam - Hukum di Guam , wanita yang masih perawan adalah dilarang menikah!!...oleh itu terdapat satu pekerjaan bagi para lelaki untuk memecah kebuntuan ini, para gadis akan membayar mereka untuk melakukan hubungan jenis buat pertama kalinya dengan erti lain pekerjaan sebagai pemecah dara.

4. Hong Kong- suami yang didapati curang secara hukumnya boleh dibunuh oleh isterinya dengan syarat hanya menggunakan tangan kosong... tetapi sekiranya isteri didapati curang , boleh dibunuh oleh sang suami walau dengan apa cara sekalipon...

5. Colombia - hubungan seks dimalam pertama seorang wanita bersama suami mesti disaksikan oleh ibu kepada wanita tersebut.

6. Hungary- hubungan seks tidak boleh dilakukan dalam bilik yang terang walau hanya diterangi cahaya lilin

7. Oregan - lelaki tidak boleh mengeluarkan kata kata kesat semasa melakukan hubungan seks sebaliknya wanita boleh sahaja mengeluarkan apa apa perkataan yang dia suka.

8. Venezuela - lelaki atau wanita yang belum berkahwin dilarang sama sekali melakukan hubungan seks dengan orang bodoh...

9. Ecuador - Lelaki berhak memulangkan semula wanita yang dikahwini kepangkuan keluarganya sekiranya didapati wanita itu tiada dara..

begitulah adanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tUDUH MACAM MACAM..ADA KATA KOMUNIS LA.. MASUK NERAKA LA..LIBERAL LA ...TAPI RAFIZI KATA PH DAHULUI 100 KERUSI...MANA KO DAPAT DATA OIII SAMPAI TAK SENANG DUDUK ORANG LAIN ...

salam dari : Kepale dan Kelape Berbaki 4 hari sebelum hari membuang undi Pakatan Harapan (PH) terus mendahului sokongan dengan kebanyakan pe...