KEPALE DAN KELAPE sangat-sangat mengalu-alukan dan berterima kasih kepada para blogger yang sudi link blog ini..jika ada blogger ingin bertukar-tukar link sila tinggalkan jejak anda...terima kasih

Sabtu, 22 Disember 2012

Ong Tee Keat dah dilantik jadi ketua pendekar la pulak

salam dari : Kepale dan Kelape

Tiba2 terasa nak selak surat kabo Utusan semalam... biasala aku baca dari halaman sukan dulu.. selak punya selak terbaca lah pulak cerita Ong tee keat dilantik jadi Pengerusi Majlis Pendekar Malaysia (sebulat suara tuu)...huhuh pendekar melayu kini dah nak cuba buah Kung Fu pulak kot

haii macam-macam la kalu dah tak berapa konfiden nak duduk di tampuk kuasa... 
apa??  tak konfiden..sapa cakap??
bukan aku cakap..cuba tengok berita ni plak


dan gambar ni....
berita kat atas tu tajuknya 'Tun M sentiasa releven dahulu dan kini- PM'
dan tajuk forum tu pulak 'UTUSAN: KEWARTAWANAN DAHULU DAN KINI'

dua dua gambar atas tu tulis dahulu dan kini jer...
MANA selamanya  macam moto UMNO tu (Dahulu kini dan selamanya)..hahahhaha...dah goyang la tuuuu